marko
@marko@kreikassa.net
This is a remote user, information on this page may be incomplete. View original ↗
- Submitted 2 days ago to Yleistä keskustelua matkailusta@kreikassa.net | 0 comments
- Comment on Lentokenttähotellit 3 days ago:
On noillakin joskus tullut kuljettua. Joskus toiminut huonomin ja joskus hyvin. Noille kentän ihan kupeissa oleville hotelleille annan itse isoa peukkua :+1:t2: varsinkin aikaisella aamulennolla, kun ei mene aikaa siirtymiseen.
- Comment on Lentokenttähotellit 4 days ago:
Me ollaan yleensä just 2 viikkoa reissussa. Tossa kentän kupeessakaan ei ihan sikahintainen parkki viime vuonna ollut kun oli 4 hengeä samassa autossa vielä. Jos en paljoa valehtele niin oli 70-80 euron kantturassa tuo 2 viikon hinta ennakkoon maksettuna.
Teinkin tästä intoutuneena oman ketjun pysäköinnille myös!
- Submitted 4 days ago to Yleistä keskustelua matkailusta@kreikassa.net | 0 comments
- Submitted 1 week ago to Yleistä keskustelua matkailusta@kreikassa.net | 4 comments
- Comment on Ravintolasuosituksia Rethymnoniin? 4 weeks ago:
- Submitted 4 weeks ago to Kreikka@kreikassa.net | 0 comments
- Submitted 1 year ago to Yleistä keskustelua matkailusta@kreikassa.net | 0 comments