Comment on Lentokenttähotellit
On noillakin joskus tullut kuljettua. Joskus toiminut huonomin ja joskus hyvin. Noille kentän ihan kupeissa oleville hotelleille annan itse isoa peukkua :+1:t2: varsinkin aikaisella aamulennolla, kun ei mene aikaa siirtymiseen.