Comment on Lentokenttähotellit

<- View Parent
marko@kreikassa.net ⁨4⁩ ⁨days⁩ ago

Me ollaan yleensä just 2 viikkoa reissussa. Tossa kentän kupeessakaan ei ihan sikahintainen parkki viime vuonna ollut kun oli 4 hengeä samassa autossa vielä. Jos en paljoa valehtele niin oli 70-80 euron kantturassa tuo 2 viikon hinta ennakkoon maksettuna.

Teinkin tästä intoutuneena oman ketjun pysäköinnille myös!

original
Sort:hotnewtop