Juolahti mieleen, että kerro myös kokemuksia lentokenttäpysäköinnistä ja tämä liittyy vahvasti lentokenttähotelleihin.
Jaa siis omat vinkit hyvistä ja huonoista pysäköintipaikoista lentokentän kupeessa. Sekä jos on vinkkejä miten voi saada edullisesti kentälle auton parkkiin niin kannattaa jakaa.