ノーゲーム・ノーライフが好きから,日本語を勉強した まだノーゲーム・ノーライフのライトノベル読むことができないんけど,ウィーブーになった
Comment on Classic dubs seemed so much better. Now most dubs seem unwatchable
cannedtuna@lemmy.world@lemmy.world 3 weeks ago You can’t truly experience a show until you’ve read it in its original Klingon.
lord_ryvan@ttrpg.network 3 weeks ago
k0e3@lemmy.ca 3 weeks ago
That’s really good!
Be careful, it’s 好きだから!
lord_ryvan@ttrpg.network 3 weeks ago
ありがとう(˶˃ ᵕ ˂˶) .ᐟ.ᐟ
🥪v🍱