A finals d’agost del 1988, després de vuit anys, es va acabar [la guerra Iran-Iraq](https://ca.wikipedia.org/wiki/Guerra_Iran-Iraq).  Nureddín Zarrinkelk, a partir del signes + i -, va fer un curtmetratge d’animació explicant l’absurditat de la guerra i la inevitable brutalitat de les seves conseqüències.