Inte chockerande men tråkigt ändå att Mullvads delägare ger miljoner till Örebropartiet. Vilka alternativ finns? Har lågt förtroende för Proton tyvärr.
Techprofil ger miljoner till Örebropartiet
Submitted 1 day ago by det_nya_livet@aggregatet.org to integritet@aggregatet.org
https://www.flamman.se/techprofil-ger-miljoner-till-orebropartiet/