Comment on Remember to keep your cat girls under a comfy temperature
f314@lemmy.world 1 day ago
*air-kun
クーラー君!
エアコン?
それもあるけど、最初の方が好きです。
TwilightKiddy@programming.dev 1 day ago
クーラー君!
エアコン?
TwilightKiddy@programming.dev 19 hours ago
それもあるけど、最初の方が好きです。